RSS

Cu si despre..

11 Nov

AMINTIRI! .. subiectul abordat in aceasta splendida si ingrozitoare dimineata…

Timpul trece.. in mod sigur am subliniat prin “creatiile” mele de multe ori acest fapt.. Din pacate timpul nu numai ca ne schimba trupul si functiile.. dar ne schimba si modul in care ne implicam in anumite actiuni..

Cu totii avem multe ..multe amintiri.. unele mai bune iar altele mai rele.. Se intampla, ce e drept, ca viata sa fie incorecta cu noi si cele rele sa fie mai dese si mai intense.. dar faptul bun este ca aceste amintiri rele.. ne fac pe noi oameni si ne ajuta sa ne evoluam personalitatea..

Dar acum vorbesc doar despre amintiri in “de-ale inimii”..

Acele amintiri care nu le putem uita indiferent de cati oameni ne spun asta, indiferent de cat de mult ne dor, indiferent de cat de triste ar fi.. 

Incerci cateodata sa uiti pe cineva.. care candva l-ai iubit.. mult.. si desi esti constient ca a trecut momentul.. inca te ancorezi in niste vaste clipe.. clipe care desi te-au si distrus.. au fost cele mai minunate care le-ai avut pana acum si care (de ce nu) vor fi cele mai dulci clipe ale vietii tale..

Daca vrei sa fii impacat cu tine insuti..trebuie sa recunosti ce simti si pentru cine..indiferent ca este gresit sau nu..

Ieri am depanat amintiri..am retrait totul.. si prin aceasta postare vreau sa-mi demonstrez respectul pentru sentimentele care le-am avut odata, sentimente pure .. si care probabil inca le mai am undeva intr-un coltisor de suflet..intr-o celula bine incuiata.. pe-o strada a inimii mele care am interzis accesul ..

 

……

 
Leave a comment

Posted by on November 11, 2013 in Uncategorized

 

Leave a comment